Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Google’dan Yüz Yüze Eğitimin İlk Günü İçin Özel Doodle
Uydu aracılığıyla hizmet verecek olan ve tüm dünyayı kapsama alanına alması beklenen Starlink projesinin hizmete girmesi için verilen sürenin sonuna doğru yaklaşılmakta.
Proje için 100 dolarlık ödeme yapan müşteriler, hizmetin ne zaman kullanıma gireceğini ve kitlerinin ne zaman geleceğini sormak için müşteri hizmetlerine ulaşamamakta.
2021 yılının sonuna doğru hizmete girmesi beklenen projeye ödeme yapan müşterilerin Starlink’ten yeni bir e-posta alması bekleniyor.
Bu e-posta ile müşterilerden bir tripod, WiFi yönlendiricisi, bir uçbirim ve aylık abonelik için 100 dolar dâhil olmak üzere toplam 499 dolarlık bir kit satın almaları istenecek.
Yılın üçüncü çeyreği yaklaşmasına rağmen müşteriler İnternet’e nasıl bağlanacaklarını hâlâ bilmiyorlar.
100 dolar ödeme yapan müşterilerden biri olan Keith Bosse, Starlink siparişini 25 Şubat’ta vermiş ancak kendisine herhangi bir dönüş yapılmamış. Bosse, müşteri hizmetleriyle de iletişime geçemediğini söylüyor.
Bosse, Insider’a verdiği demeçte, konuyla ilgili “Uzaya roket gönderiyorlar ama müşteri ilişkileri hizmetini nasıl vereceklerini bilmiyorlar. Starlink’in ne zaman kullanıma gireceğini anlayabilmek için bir dağıtım haritası sunulsa iyi olurdu.” dedi.
Sipariş veren müşterilerden bir başkası olan Corey Gordon ise depozito ücreti olarak Mayıs ayında 129 Kanada doları (103 Amerikan doları) ödemiş.
Gordon, yaşadığı durumu şöyle ifade ediyor: “Bir aydan uzun bir süre önce SpaceX’e ait bir telesekreter servisine birkaç ayrıntılı sesli mesaj bıraktım ama hâlâ dönüş yapılmadı.”
Henüz kurulum kitini edinememiş müşteriler böyle sorunlar yaşarken kitin ulaştırıldığı müşteriler Starlink’e ulaşabildiklerini söylüyor. Massachusett’te yaşayan ve ismini açıklamayan bir müşteri, kiti aldıktan sonra Starlink’le bir problem hakkında görüştüğünü ve problemin birkaç gün içinde çözüldüğünü belirtti.
SpaceX, Uluslararası Uzay İstasyonundaki Bir Astronota, Doğum Günü Hediyesi Olarak(!) Uzay Aracı Gönderdi