Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Twitter’da En Çok Retweet Edilmiş Tweet’ler
Follows ve Biletli Alanlar (Spaces) özelliklerinin Twitter’a geleceğini Haziran ayında sizlere aktarmıştık. Twitter bugün paylaştığı bir gönderi ile Spaces moderatörlerinin Biletli Spaces özelliklerine erişebileceğini açıkladı.
we know it's important for people on Spaces to monetize through their content, and have more intimacy with their growing community. that's why you can now apply to get Ticketed Spaces & Super Follow directly from your profile pic.twitter.com/db1rQGUEIl
— Spaces (@TwitterSpaces) June 22, 2021
Özelliğin ilk olarak Haziran ayında 18 yaş üzeri en az 3 Spaces organize etmiş ve binden fazla takipçisi olanlara açıldığını hatırlatalım. Şu an için moderatörler tarafında özelliğin ne kadar yaygın bir şekilde kullanıcılara açıldığı henüz bilinmiyor. Ancak, iOS kullanıcılarının ücretli Spaces etkinliklerine bilet alabileceğini söyleyebiliriz.
Twitter sözcüsü yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
Halihazırda Biletli Alanlar için Alanlara ev sahipliği meydana getiren kişilerle yakın bir halde çalışmaya devam ediyoruz.
Bir önceki yazımıda da paylaştığımız üzere Twitter, uygulama içi satın alma komisyonlarına ayrıca, içerik üreticilerin gelirleri üstünden yüzde 3 oranında komisyon alıyor. App Store ve Google Play’in yüzde 30’a varan komisyon oranlarını düşündüğümüzde, içerik üreticilerin gelirlerin 3’te 2’tepsi elde ettiğini belirtelim.
İçerik üreticilerin, Twitter’daki ömür boyu kazancı 50 bin doları aştığında, tatbik “komisyondan sonra gelecekteki kazançların yüzde 20’tepsi” alacak. Böylece içerik üreticiler, takipçiler üzerinden elde etmiş olduğu gelirlerin yarısını Twitter, Apple ve Google ile paylaşmış olacak.
Yine de Apple’ın geliştiricilerle yaptığı anlaşma sonrasında App Store komisyon oranını ’e düşürmek için adım atması, içerik üreticilerin kazancına da müspet bir halde etki edebilir