Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Escar’ı A+ ile yatırım yapılabilir kategoriye alındı
Finansal teknoloji sektörünün lideri Param, 11.11’de ParamKart ile yapılan işlem adedi ve hacimlerini açıkladı.
Dijital dönüşüm ve pandeminin etkisiyle alışveriş alışkanlıkları değişen tüketiciye, kolay ve hızlı hizmet veren Param, 2021 yılında finansal teknoloji sektöründe zirveye yerleşti.
E-ticaret başta olmak üzere alışverişte yılın en hareketli günlerinin yaşandığı kasım ayında da önemli bir büyüme kaydetti.
11.11 tarihinde yapılan alışverişler ile ParamKart, işlem hacmini geçen senenin aynı dönemine göre 24 kat artırdı. Tüm iş yerlerinde geçerli olan anında nakit iade kampanyası ile ParamKart kullanıcılarına rekor iade yapıldı.
ParamPOS’un işlem adedi Kasım ayı ilk 10 güne göre 11 kasımda 7 artarken cirosu da 0 arttı.
Emin Can Yılmaz
Emin Can Yılmaz: ‘’Hedefimiz 2024 yılına kadar bankalar dahil tüm finansal kuruluşlar sıralamasında ilk 10’a girebilmek’’ Türkiye’nin ilk fintech şirketi olarak sektöre öncülük etmek gibi bir sorumluluklarının olduğunu belirten Param Kurucusu Emin Can Yılmaz, “Teknolojik gelişmeler ve pandemi ile tüketici alışkanlıklarında önemli değişiklikler oldu.
Tüm dünyada online alışveriş rakamları büyümeye devam ediyor. Bizler de en önemli ürünlerimizden olan ParamKart tarafında işlem hacmi, işlem adedi ve ciro bazında geçen yıla ve hatta bu yılın ilk dokuz ayına kıyasla kasım ayında önemli bir büyüme kaydettik.
E-ticaret başta olmak üzere önemli kampanyaların yapıldığı kasım ayı için biz de hazırlıklarımızı çok önceden tamamladık.
Kullanıcıların ihtiyaçlarını sürekli analiz ediyor ve bu doğrultuda kampanyalarımızı hayata geçiriyoruz. E-ticaret siteleri ve markaların indirimlerinin yanı sıra biz de 11.11 tarihine özel bir kampanya hazırladık ve bu kampanya ile işlem hacmimizi geçen senenin aynı dönemine göre 24 kat artırdık.
Finansal teknoloji sektörünün geleceğini belirlerken büyüme grafiğimizin sürdürülebilir olmasına önem veriyoruz. Sektörde ilk sırada yer almaya devam edeceğiz; ana hedefimiz ise 2024 yılına kadar bankalar dahil tüm finansal kuruluşlar sıralamasında ilk 10’a girebilmek’’ dedi.