Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Zaten bir üyeliğiniz mevcut mu ? Giriş yapın
Sitemize üye olarak beğendiğiniz içerikleri favorilerinize ekleyebilir, kendi ürettiğiniz ya da internet üzerinde beğendiğiniz içerikleri sitemizin ziyaretçilerine içerik gönder seçeneği ile sunabilirsiniz.
Üyelerimize Özel Tüm Opsiyonlardan Kayıt Olarak Faydalanabilirsiniz
Starbucks Karton Bardakların Hikayesi
#HashtagDay, yani Hashtag günü, bu sembolün sosyal medyada topluluklar oluşturma, bilgiyi yayma ve küresel ölçekte değişimi yönlendirmede oynadığı gücü ve temel rolü kutlamak için her yıl 23 Ağustos’ta kutlanıyor.
İSTANBUL (İGFA) – 007 yılında Twitter’da doğan hashtag, bu yılki 23 Ağustos’ta ise 14. yıl dönümünü kutluyor. Twitter, önemli konuşmaları şekillendirmedeki ve dünya genelinde milyonlarca insanı bir araya getiren topluluklar oluşturmadaki etkisini kutlamak için, o gün için canlı olacak ve dünyanın dört bir yanındaki kullanıcıların konuşmalara katılmasına olanak tanıyan birden çok dilde mevcut olacak yeni bir #HashtagDay emojisini de kullanıcılara sunuyor.
14 yıl önce 23 Ağustos’ta @chrismessina, Twitter’da ilk kez bir hashtag’in kullanıldığı #barcamp tweet’ini attı. Geçtiğimiz 14 yılda hashtagler, Tweetleri kategorize etmek veya ‘etiketlemek’ için kullanıcı tarafından oluşturulan bir yoldan evrimleşmiş, günlük konuşmamızın bir parçası haline gelmiş, çevrimiçi iletişimin doğasını değiştirmiş ve dijital çağın en etkili sembollerinden biri haline geldi..
Hashtag’ler, son 14 yılın en önemli anlarından, konuşmalarından ve hareketlerinden bazılarını canlandırmaya yardımcı oldu. Hashtag’ler, dünyanın her yerinden insanların seslerini paylaşabilecekleri ve gerçek zamanlı olarak küresel sohbetlere katılabilecekleri bir araç sağlıyor.
Ocak-Haziran 2021 arasında, içinde en az bir hashtag içeren 12,6 milyar Tweet atıldı. Türkiye ise, Ocak-Haziran 2020’ye göre hashtag kullanımını en çok artıran ilk beş ülke arasında yer aldı.
İşte 2021’in ilk yarısında (Ocak-Haziran) Türkiye’de hashtagler ülkenin dört bir yanından insanları birbirine bağladı.